وقتی بینی گوشتی را خیلی کوچک کنیم چه اتفاقی میوفته؟

وقتی بینی گوشتی را خیلی کوچک کنیم چه اتفاقی میوفته؟

میتوان گفت مشکل بینی گوشتی وقتی پیش می آید که می خواهید بینی رو بیش از انداره کوچک کنیم.پوست ضخیم نمیتواند بعد از جراحی به آن سرعتی که ما انتظار داریم منقبض گردد. اگر نوک بینی یا پل بینی خیلی کوچک گردد، فضای مابین اسکلت بندی بینی که کم شده است و پوست بینی بعد از مدتی با گوشت اضافی پر می شود. در نهایت جراحی بینی گوشتی شما امکان دارد تا انداره ای کوچک گردد اما شکل آن طبیعی نیست و از نظر ساختاری نیز پشتبانی ضعیفی خواهد داشت.

هنگامی که این اتفاق می افتد اکثرا افراد بعد از گذشت زمان بهبود احساس ناراحتی می کنند چون آنها به بینی کوچک خوش فرم می خواستند نه یک بینی کوچک بد فرم. برای جلوگیری از این سرانجام در این وضعیت معمولا توصیه می گردد بینی بیمار کمی محافظه کارانه تر کوچک گردد. پوست ضخیم به دلیل سنگینی، پشتیبانی ساختاری قوی تری می خواهد به همین دلیل باقی گذاشتن یک چارچوب قوی در این شرایط ایجاب میشود. به منظور رسیدن به نتایج خوب و عالیر بهتر است بینی شما خیلی کوچک نشود  در عوض شکل طبیعی تر و زیبا تریخواهد داشت. بعضی مواقع هم امکان دارد به وسیله تزریق استروئید و استفاده از چسب بینی در طولانی مدت به فروکش کردن ورم بینی کمک کرد تا نتیجه بهتری از جراحی حاصل گردد. افرادی که بینی گوشتی دارند باید در جریان باشند که دوران بهبودشان طولانی ست و تا زمانی که ورم بینی به طور کامل ار بین نرود فرم بینی مشخص نمیشود و همچنین از افراد دیگر طولانی تر خواهد بود دوره نقاهت ار بین رفتن ورم بینی….. حتی گاهی اوقات ممکن است تا ۲ سال و بیشتر هم طول بکشد.

چندروش رایج برای عمل بینی های گوشتی

 زمانی عمل بینی برای افرادی که بینی گوشتی دارند تاثیر دارد و ویزگی بینی بهتر نمایان میگردد روش های جراحی خاصی می توان به کار برد که عبارتند از:

ادامه دارد…..

, , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست