پارت دوم وقتی بینی گوشتی را کوچک کنیم چه اتفاقی میوفتد؟؟

پیوند غضروف به نوک بینی و پل بینی.

 بخاطر اینکه پوست کلفت می باشد ویژگی نوک بینی و پل بینی بهتر نشان داده می شود  که می تواند از پیوند غضروف استفاده کرد.

کاهش چربی در پوشش بافت نرم

.نازک کردن دقیق و ماهرانه ی چربی های تشکیل دهنده ی بافت نرم ، به خصوص در نوک بینی می تواند به نمایان شدن مشخصات بینی کمک کند.

 

کاهش به اندازه و متناسب سایز کلی بینی

.از آنجایی که پوست کلفت به زمان زیادتری برای بهبود نیازمند است خوب است از یک روش اندازه گیری برای کوچک کردن بینی استفاده گردد .و هنگام عمل فاصله ی بین استخوان بندی بینی و پوست زیاد باشد احتمال به وجود آمدن اسکار یا گوشت اضافی وجود خواهد داشت .و دراخر بینی بیمار، نافرم و ناخوش آیند میشود.

پشتیبانی ساختاری بینی

.پوست کلفت به خاطر سنگینی نیاز به اسکلت بندی قوی تری هستند بخاطر همین است که  تعادلی بین کوچک کردن بینی و حفظ اسکلت بندی بینی برقرار کنیم.  که پوست بینی سر جای خود بر می گردد، داشتن یک چارچوب قوی باعث میگردد سطح بینی بهتر صاف گردد.

 

عمل بینی برای انواع پوست ها یک جراحی مشکل است. اما جراحی بینی برای بینی ها گوشتی (پوست ضخیم) نیازمند سطح بالایی از تخصص و تجربه  می باشد. جراح باید درک خوبی از میزان کوچک کردن بینی داشته باشد تا بتواند کیفیت نتایج را افزایش دهد.

آیا بینی من گوشتی است؟

به عنوان یک خبر  باید به شما گفت یک جراح مجرب و متخصص زمانی که بینی شما را معاینه می کند می تواند به شما اطلاع دهد که بینی و پوست شما از چه نوعی می باشد و چه نتیجه ای را باید از جراحی بینی انتظار داشته باشید.

ضخامت پوست شما هنگام جراحی هم باید ارزیابی شود و سپس تغییرات مورد نیاز برای چارچوب و اسکلت بندی بینی اعمال شود.

, , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست