جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی

همه ی افراد به خصوص جنس مونث به زیبایی اهمیت فروانی می دهند وبخصوص صورت زیبا از همه چیز برای این جنس ظریف از اهمیت بالایی برخوردار است.جراحی بینی یکی از نمونه عمل هایی است که روز به روز در حال بالا رفتن آمار جراحی بین جراحی زیبایی می باشد و افراد زیادی به دنبال انجام عمل زیبایی بینی   هستند که در ادامه این جریان به دنبال آن در انتخاب جراح بینی تلاش دارند.اما بنابر نتایج به دست آمده که اعلام شده جراحی بینی گوشتی به ظاهر کمی ریسک بالایی دارد و اغلب گمان می کنند این عمل با موفقیت به سرانجام نخواهد رسید .در این مقاله اطلاعات مفیدی  در رابطه با جراحی بینی گوشتی  در اختیار شما کاربر گرامی قرار خواهیم داد.

چیزی که امکان دارد ظاهر یک نفر را زیبا نکند بینی با نوک پهن و گوشتی می باشد که تاثیر فراوان بدی در چهره فرد دارد.با عمل جراحی بینی این نازیبایی به آسانی رفع میشود.اما پزشک معالج باید نوک بینی را به دقت تراش دهد و در صورت لزوم استخوان های بینی نیز کمی جابجا شود. انواع عمل زیبایی بینی های گوشتی, رینوپلاستی کوچک کننده است که به معنی کوچک کردن بینی گوشتی است.

 

 جراحی بینی گوشتی| جراحی زیبایی بینی|عمل بینی گوشتی فانتزی|هزینه عمل بینی گوشتی| عمل بینی گوشتی با لیرز| بهترین جراح بینی گوشتی

چگونه بینی گوشتی را کوچک کنیم؟

در این نوع عمل با برداشتن غضروف یا جابجایی آن و اغلب با تراشیدن  امکان اینکه  آن را کوچک کرد هست.در این نوع عمل در سوراخ های بینی برش هایی کوچک ایجاد میکنند تا بتوانند به استخوانی تحتانی دسترسی داشته باشند و در این نوع عمل به پوست بینی دست زده نمی شود و پوست جمع شده و به شکل جدید تبدیل خواهد شد.گاهی نیز لازم است سوراخ های بینی هم تنگ شوند.

 

مزایای جراحی بینی گوشتی

توجه کنید که یک دکتر متخصص زیبایی باید این  نوع عمل زیبایی را انجام دهد تا به نتیجه مورد نظر رسید. از مزیت های  انجام عمل جراحی بینی توسط پزشک زیبایی زیبا ترشدن بینی در صورت میشود .اگر از بینی خود ناراضی هستید و احساس میکنید با انجام یک عمل زیبایی بینی صورت شما بهتر میشود لازم است در ابتدا یک جلسه ی مشاوره با پزشک متخصص زیبایی را داشته باشید و با پزشک خود در این موضوع صحبتی داشته باشید.بعد از انجام مشاوره می توانید به زودی صاحب صورتی دلخواه و  زیبا شوید.

جراحی بینی گوشتی| جراحی زیبایی بینی|عمل بینی گوشتی فانتزی|هزینه عمل بینی گوشتی| عمل بینی گوشتی با لیرز| بهترین جراح بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی

همانطور که گفته شد بینی هایی با ضخامت زیاد و غضروف های کم را اصطلاحا گوشتی میگویند،دراین نوع بینی عضله های ضعیف وجود دارد و بینی گوشت زیادی دارد.
البته ضخیم بودن، پوست بینی در افراد مختلف فرق دارد و اغلب کسانی که  چربی زیادی در صورت دارند صاحب این نوع بینی هستند.کسانی که دارای بینی های گوشتی  بینی های پهنی دارند که عضروف های نوک بینی آنها از زیر پوست قابل رویت نمی باشد، در موارد بدتر غضروف های بینی قابل لمس هم نیستند.

خصوصیات بینی گوشتی

امکان دارد بینی علاوه بر مقداری چربی و پوست کلفت دارای یک قوز استخوانی  باشد، به همراه داشتن ویژگی های بینی گوشتی از ویژگی بینی استخوانی نیز برخوردار باشد. پزشک معالج برای ارزیابی ضخامت پوست ،با لمس پره های بینی و یا عکس برداری از سوراخ های بینی متوجه نوع بینی و تغییرات لازم بر روی آن خواهد شد. بهتراست بدانید کاربران گرامی که فقط قسمت از بینی که از دو لایه ضخامت پوست تشکیل شده است لبه پره بینی است.
جراح بینی گوشتی با معاینه دقیق و لمس یا دیدن این قسمت می توان میزان ضخامت پوست را تشخیص و بهترین تصمیم گیری را در رابطه با جراحی بینی گوشتی انجام گیرد.


انواع بینی گوشتی

همان گونه که خدمت شما کاربران گرامی گفته شدکه بینی های گوشتی از لحاظ کلفتی و حجم چربی و همچنین میزان قوز و غضروف های تشکیل دهنده آن مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، به همین دلیل  بیبنی های گوشتی نیز میتوانند دربرگیرنده نوع های مختلف با مقدار ضخامت های مختلفی باشند که تشخیص آن توسط جراح بینی گوشتی قابل انجام است.

نتیجه جراحی بینی گوشتی

بینی های گوشتی ظاهر مشخصی دارند ؛ اکثرا  بینی ها پهن می باشن و دارای غضروف های ضعیفی هستند که به راحتی خم می شوند و در واقع میزان چربی و گوشت این بینی ها بسیار فراوان می باشد ، نتیجه ی جراحی بینی گوشتی هم می تواند بسیار زیبا و متناسب باشد ، اما به شرطی که جراح دقت و ظرافت کافی را حین جراحی به کار گیرد.

جراحی بینی گوشتی| جراحی زیبایی بینی|عمل بینی گوشتی فانتزی|هزینه عمل بینی گوشتی| عمل بینی گوشتی با لیرز| بهترین جراح بینی گوشتی

همانگونه که می دانید ، جراحی بینی گوشتی یکی از حساس ترین جراحی زیبایی در زمینه ی زیبایی بینی است که خیلی از اشخاص را نگران می سازد. بعد از جراحی باید سوراخ های بینی یکسان و قرینه شوند و تیغه ی میانی آن  با ظرافت و زیبا جراحی شود.

هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد مگر با ذکر منبع:drsabetmehr.com

 

, , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست