جراحی بینی،رینوپلاستی بینی

جراحی بینی،رینوپلاستی بینی:بینی مهم ترین ساختار صورت است. هر بینی شکل و ساختار بحصوص خودش را دارد شکل، اندازه و فاصله تا دهان و دیگر اندام های صورت و در آخر این بینی است که شکل وظاهر کلی و شخصیت یک شخص را نمایش می دهد. جراحی بینی،رینوپلاستی یا  یک نوع جراحی بر روی زیبا ساختن ظاهر و ساختار بینی است. معمولا این عمل بر روی قسمت هایی از بینی که بیشتر از همه در دید است انجام می گیرد. این عمل تقریبا همانند عمل که ساختار بینی را تغییر می دهد. برای درست کردن،تیغه ها و دیواره های بینی که توسط بلوکه شدن راه هوایی ،که بصورت آسیب دیده و یا بصورت مادر زادی بوجود آمده اند.

جراحی بینی،رینوپلاستی بینی

دلیل جراحی بینی، عمل رینوپلاستی بینی

خانم ها و آقایون اصولا این جراحی بینی،رینوپلاستی را برای صاف کردن تیغه میانی بینی، درست کردن قوز بینی، لاغر کردن بینی، و بالا بردن نوک بینی و همچنین درست کردن سوارخ های تنفسی غیر عادی در بینی انجام میدهند . برای انجام این عمل هنر و همچنین حساسیت بسیار بالایی نیاز است تا بتوان با توجه به جنسیت و قومیت بیمار این عمل را انجام داد. شما هنگام انجام مشاوره ها باید حتما تمام اهداف خود را از انجام این عمل با مشاور خود در میان بگذارید.

جراحی بینی،رینوپلاستی بینی

چگونگی جراحی بینی

شکاف هایی برروی استخوان ها و پوست بینی ایجاد می شوند، اصولا داخل حفره ها و یا برروی پایه بین دو سوراخ ایجاد می شوند. قسمت نرم بینی بسیار دقیق از قسمت استخوانی آن جداست و به صورت کاملا ماهرانه و هنرمندانه ای دوباره شکل گرفته است. اگر این عمل برای مقصدی کاربردی یعنی برای مثال اگر برای صاف کردن قوز بینی قرار باشد انجام گردد، می توان از همان شکاف هایی که ایجاد کرده ایم استفاده کنیم.

شکاف هایی که ایجاد می کنیم باید بسیار ظریف باشند، تا برامدگی ها به درستی اعمال گردند. در طول درمان بانداژهای موقتی ای ممکن است داخل بینی قرار بگیرد تا درصد انحراف بینی را مشخص و تعمیر کند. این عمل ممکن است انسداد بینی را برای مدت کوتاهی به همراه داشته باشد، و امکان تنفس از راه بینی ممکن نباشد. تلاش کنید هنگامی که این عمل را انجام داده اید  و این بانداژ ها داخل بینی شما قرار گرفته بود از دست زدن و حرکت دادن بینی خود اجتناب کنید. نتیجه واقعی عمل بینی شما تا وقتی که تورم بینیتان نخوابیده و از بین نرفته است مشخص نخواهد شد.

معصومه عزیزی/ منبع: دکتر امید ثابت مهر

, , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست