جراحی بینی | رینوپلاستی-دکتر ثابت مهر

جراحی بینی | رینوپلاستی-دکتر ثابت مهر

جراحی بینی | رینوپلاستی-دکتر ثابت مهر ،هر ساله هزاران نفر تصمیم می گیرند که بینی خود را جراحی کنند. جراحی بینی ممکن است به دلایلی از قبیل زیبایی انجام گردد. حتی عمل جراحی بینی می تواند برای هر دو منظور بهتر کردن کارایی بینی و همچنین زیبایی نیز انجام گردد. جراحی بینی گاهی ممکن است باعث راحت تر شدن تنفس و همچنین درمان بیماری های تنفسی نیز گردد. تصحیح ناقصی ها و همچنین اشکالات بینی که در هنگام تولد بوجود آمده و یا در اثر آسیب هایی که در طول عمر به صورت انسان وارد می شوند را نیز میتوان به کمک جراحی بینی از بین برد.

بیمارانی که بدنبال جراحی بینی هستند. حتما باید قبل از انجام عمل جراحی با دکتری که تخصص در بینی و راه های تنفسی دارند مشورت نموده ،و از اینکه اسیبی به تنفس آنها وارد نیاورد اطمینان حاصل کنند. و درنهایت پس از اینکه اطمینان حاصل نمودند با یک جراح پلاستیک مشورت کنند، همه اینها به این دلیل است که تداخل پیدا نکردن تنفس بسیار با اهمیت تر است، از زیبایی صورت انسان.

جراحی بینی | رینوپلاستی-دکتر ثابت مهر

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی برای تغییر کلی ساختار بینی است، برای این دلیل است که بتوان اندازه بینی و ساختمان آنرا با دیگر اعضای صورت همسان سازی کرد. به این دلیل که بینی برجسته ترین عضو صورت است. حتی مقدار کوچکی تغییر در بینی می تواند تغییر بسیاری در صورت و ظاهر ایجاد کند بعضی از بیماران نیز از جراحی چانه و فک نیز استفاده می کنند تا این هماهنگی را به بالاترین درجه برسانند. خود جراحی رینوپلاستی به تنهایی نمی تواند ظاهر شمارا تغیییر دهد و شبیه  شخصی خاص کند و یک صورت عالی برایتان بسازد و زندگی شخصیتان را قوت ببخشد. قبل از جراحی این مساله خیلی مهم است که بیمار از تمامی خطرات و پیشرفت ها و همچنین ظاهری که در اینده قرار است به دست آورد اطلاعات کامل را دریافت کند.نوع پوست، بیماری های وراثتی و سن بالاترین فاکتور ها هستند ،که باید درجراحی های بینی به انها توجه شود که همه این ها بر عهده جراح است.

معصومه عزیزی/ منبع: دکتر امید ثابت مهر

, , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست